poniedziałek, 13 czerwca 2011

wyzwanie #20 lemonade

Długo zajęło zanim mój dziecięcy albumik się zmaterializował. To papiery nie pasowały. to ciężko było dobrać dodatki do ozdobnych papierów. W innej chwili chciałam żeby troszkę jednak dzieciaczkowy był. Powstał albumik dla pani spodziewającej się dzidziusia, w który można wklejać zdjęcia z okresu ciąży i na okładce już narodzonego maluszka. Jestem zadowolna z efektu, a mnie ciężko zadowolić:) Na bazie ze Skrapińca wykorzystałam papier Karoli wiosenne przebudzenie - jest super :) trochę ćwieków Me to You i co najważniejsze odbitki stempli ze sklepu Lemonade

Zgłaszam swój dzieciaczkowy albumik na wyzwanie na blogu sklepowym Lemonade









1 komentarz:

  1. Prześliczny album, delikatny i uroczy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade :)

    OdpowiedzUsuń